Platform voor buurtontwikkeling

Junior Content Marketeer @ De Buurt
afbeelding van Robin Nijhuis  
De Buurt werkt aan buurten waarin je elkaar groet, kent en helpt. Dit doen wij door samen met buurtbewoners vrolijke, verbindende activiteiten te organiseren zoals De Buurtcamping, BuurtBankjes en Zwaaisteen. Als junior content marketeer vertaal ik de hoofdlijnen van de strategie voor De Buurt naar impactvolle content. Zo zal ik de mooie, ontroerende en grappige verhalen uit de buurt tot leven brengen door middel van een evenement, een shoot, een landelijke campagne, een content kalender, social media posts of content voor op de website. In de toekomst zou ik graag mijn brede ervaring willen inzetten om als redacteur onderzoek te doen naar sociaal-maatschappelijk relevante onderwerpen die het verdienen om aandacht te krijgen in de media in de vorm van (achtergrond)artikelen, reportages of documentaires.
Reportage
afbeelding van Robin Nijhuis  
14 juli 2023

'Ongeacht je cultuur, geloof of inkomen, met een wc-rol onder de arm zien we er allemaal even knullig uit.' Met dat motto is de Buurtcamping inmiddels een onmisbaar zomerfenomeen waar de buurtbewon